Навіщо перевіряти кузов вживаного авто?
Одна з найважливіших перевірок перед покупкою автомобіля, особливо у Львові - це діагностика кузова. При наших погодних умовах гнилий кузов - не рідкість, не варто купувати такі автомобілі, так як заміна елементів обійдеться "в копійку", та й транспортний засіб вже буде складніше продати.
На сьогодні єдиний надійний спосіб виявити перефарбування, шпаклівку або заміну кузовних елементів - це перевірка їх мікрометром. На дідівський спосіб визначити пошкоджені елементи "по зазорах" навряд чи варто розраховувати, кузовні майстри роблять все красиво (але далеко не завжди довговічно). Автомобілі з порушеною геометрією швидше за все побували в серйозних аваріях, автомобіль з пошкодженими стійками до покупки також не рекомендується.
Навіщо перевіряти кузов нового авто?
Автомобілі потрапляють в автосалон на автовозах, але, на жаль, не завжди вдало. Падіння автомобілів з автовозів явище нечасте, але прецеденти зустрічалися і неодноразово і досить неприємні.
Вартість такого автомобіля відразу падає в ціні, але збиток нести автосалон не хоче, тому навряд чи Вам хтось повідомить, що у нового автомобіля вже був проведений кузовний ремонт.
До того ж падіння з автовоза - це завжди серйозна аварія, що вимагає при ремонті використання шпаклівки. Є також велика ймовірність пошкодження основних вузлів і агрегатів, таке точніше визначається комп'ютерною діагностикою, але в разі виявлення кузовного ремонту у нового транспортного засобу, простіше відмовитися від його покупки і зажадати заміну.
Що саме ми перевіряємо?
Кузов
1. заміри товщини лакофарбового покриття кожного елемента кузова
2. виявлення перефарбування, шпаклівки або заміни кузовних елементів
3. візульних огляд кузова на зварювання
4. завмер ЛКП і візуальний огляд стійок на предмет порушення геометрії ТЗ
Двигун
1. Рівень мастила в ДВЗ
2. Протікання мастила у ДВЗ
3. Протікання системи охолодження ДВЗ
4. Протікання системи гідропідсилювача
5. Сторонні звуки при запуску ДВЗ
6. Сторонні звуки при роботі ДВЗ
7. Герметичність вихлопної системи
8. Герметичність системи впуску
9. АКБ зафіксований в місці і кріпленням, передбаченим заводом виробником
10. Мистилозаливна горловина та кришка мають сліди тривалого пробігу без заміни масла (закоксованість)
Підвіска
1. Цілісність амортизаторів (наявність механічних пошкоджень)
2. Цілісність пружин (наявність механічних пошкоджень)
3. Протікання амортизаторів
4. Люфт у рульовій рейці
Трансмісія
1. Рівень мастила у КПП
2. Протікання мастила КПП
3. Покришки
4. Дефект зовнішніх і внутрішніх приводів (хруст при русі)
5. Знос зчеплення
6. Сторонні звуки при вижимі зчеплення
7. Сторонні звуки при русі автомобіля
Гальмівна система
1. Знос гальмівних колодок
2. Знос гальмівних дисків
3. «Скрип» або сторонні звуки при гальмуванні
4. Течь в гальмівній системі
5. Рівень гальмівної рідини
6. Сторонні звуки при вижимі зчеплення
7. Сторонні звуки при русі автомобіля
А також:
- Повітряний фільтр
- Справність всіх систем електроніки